Чому нудить після вживання вітамінів і як з цим боротись

Канал 24
Чому нудить після вживання вітамінів і як з цим боротись

Перш за все, це може бути через вживання занадто великої кількості жиророзчинних вітамінів, пише "Країна здоров'я".

Читайте також: 5 симптомів, які вказують на дефіцит вітаміну B12

Через надлишок жиророзчинних вітамінів A, D, E і K відчуття нудоти може не проходити кілька годин. Якщо ж у людини розвивається хронічна нудота, то потрібно звернутися до лікаря.

Нудити може через надлишок вітамінів, що викликають роздратування, – вітамінів С, Е і заліза. Щодня необхідно вживати 75 мг вітаміну С,18 мг – заліза та 15 мг – вітаміну Е.

Не варто вживати вітаміни на порожній шлунок, незалежно від їх різновиду. У таких випадках подразнення навіть підсилюється. Тому рекомендується вживати вітаміни разом з їжею.

Нудоту може спричинити оболонка вітамінів. Деякі капсули викликають роздратування у шлунку. Тому найкраще обирати вітаміни для розсмоктування або жування.

До слова, вітамін D (кальцифероли) важливий для життєдіяльності організму. Він виконує безліч функцій, бувши одночасно і вітаміном, і гормоном.