Закон про іноземних агентів у США до Russia Today застосували "в самому беззубому варіанті" – журналіст

Гордон
Закон про іноземних агентів у США до Russia Today застосували

Закон про іноземних агентів у США до телеканала RT America (філії російської пропагандистської телекомпанії Russia Today) застосували "в найбільш беззубому і такому, що взагалі ні до чого не зобов'язує, варіанті". Про це російський журналіст Олексій Ковальов написав у своєму Twitter, вивчивши документи, які опублікувало міністерство юстиції США.

"На їхній роботі це ніяк не відобразиться взагалі", – зазначив він.



Журналіст з'ясував, що американський підрозділ RT (за документами – T & R Productions LLC) підпорядковується російській некомерційній організації АНО "ТВ-новости" – її фінансування у 2017 році з російського бюджету становить майже 19 млрд рублів (приблизно $32 млн).



Річний бюджет американського RT – $670 тис. Його зазначено як зарплату єдиного співробітника T & R Productions LLC Михайла Солодовнікова, який у 2013 році "завдяки одруженню" набув громадянства США, розповів Ковальов.



"Найкласніше в документах на реєстрацію як іноагента – не самої Russia Today, такої компанії взагалі формально не існує, а тільки їх американської продакшн-студії", – додав журналіст.



Водночас тільки за серпень і вересень 2017 року компанія T & R Productions LLC відзвітувала про витрати на суму понад $6,6 млн, пише "Медуза".

Про реєстрацію RT у США як іноземного агента стало відомо 13 листопада.

До цього президент РФ Володимир Путін заявляв, що РФ готує "дзеркальну відповідь" через "фактичне закриття" у США каналу RT.

У Державній думі повідомили, що у РФ під дію закону про ЗМІ – іноземних агентів можуть потрапити "Радио Свобода", Deutsche Welle, CNN та "Голос Америки".